zondag 8 augustus 2010

Winter collection wishlist

I never thought I would say this, but I’m longing to the winter… I can’t wait to switch my sandals for my knee-high-suede boots and my shorts for my wool turtleneck sweater dress. Every summer holiday at the swimming pool I’m going through the fashion magazines which includes the new winter collection. While I’m working on my taint I put together my whole winter collection, from head to toe. So also this year.
 
In de wintermaanden had ik nooit gedacht dat ik dit zou zeggen, maar ik verlang stiekem een beetje naar de winter... Ik kan niet wachten tot ik mijn sandalen kan ruilen voor mij lange suede laarzen en mijn korte broek voor mijn wolle jurkje. Elke zomervakantie ga ik aan het zwembad alle fashion magazines door en bestudeer de najaarscollectie. Terwijl ik mijn kleurtje aan het bijwerken ben, heb ik al heel mijn najaarscollectie uitgezocht. Dus ook dit jaar. Zie hieronder alvast een voorproefje.
            

 

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails