maandag 9 augustus 2010

Surround yourself in positivity




While I was surfing the net the first print came along and made me smile. Today it's a good day, if I say so myself. Today my dad recieved his montly testresults for leukaemia and he is clean! So the first print in a great way defines my fine mood for this afternoon! I like the graphic prints and the positive vibe from Studio Mela; "surround yourself in positivity". That's what my family and I could realy use these days. Thanks Shelli!

Terwijl ik aan het surfen was over het net kwam ik de eerste print tegen. It's a good day! Ik heb goed nieuws ontvangen, mijn vader had zijn maandelijkse test voor zijn leukemie en zijn beenmerg is schoon! De eerste print geeft dus heel goed mijn humeur voor vandaag weer! Ik hou van grafische prints en de positieve instelling van Studio Mela; "omring jezelf met positiviteit". Dat kan mijn familie en ik deze dagen goed gebruiken. Bedankt Shelli!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails