dinsdag 14 september 2010

Chocolate Creative










There are so many nice blogs out there, I don't have always the time to read them right away. So most of  them end up in my favourits tab. I just checked my favourits and there it was; the blog Chocolate Creative!
Any blog that refers to chocolate can expect a visit from me. Nice surprise: I didn't find chocolate, but very nice handmade cushions, so you can see above!

Ik kom zoveel mooie blogs tegen dat ik niet altijd meteen tijd heb om deze te lezen. Wat ik dan doe is de blogs opslaan bij mijn favorieten en zo kwam ik ook de blog Chocolate Creative weer tegen. Zodra in een titel van een blog het woord chocola voorkomt, kunnen ze sowieso al een bezoekje van mij verwachten. Leuke verrassing: ik vond er geen chocola, maar vooral mooie handgemaakte kussens!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails