maandag 8 februari 2010

The façade




Because of the snowy winter weather here in the Netherlands I am longing to the summer and the warm sun. To get in the holiday mood hereby a number of holidaypictures. If I am on a holiday I can't resist to make pictures of the facades. There's nothing better than a facade to capture the atmosphere of a country. 

Met de vele sneeuwbuien in Nederland verlang ik naar de zomer en warme zonnestralen op mijn huid. Om alvast in de vakantiesfeer te komen hierbij wat vakantiekiekjes. Als ik op vakantie ben, kan ik het niet laten om foto's te maken van de gevels van de huizen. Niets anders dan een gevel kan de sfeer van een land zo goed weergeveven.


            

            

            

            

2 opmerkingen:

  1. I do that as well. Taking pictures of the facades and windows when I'm on holiday is a great way to remember the atmosphere of the country.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oooh and the sun is shining in these photos too - how nice!

    It has been gone for so long here in the UK. Today it is out and strangely enough I feel an urge to go out and take photos of things that inspire me artistically!

    Amelia.x

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails