zondag 10 januari 2010

VT-Wonen



When I receive my VT-wonen magazine, a Dutch magazine for interior, I immediately go to my favorite section “binnenkijken” (translated “watch inside?”). It’s very inspiring to look inside other living rooms. After a few years I collected a lot of these magazines. Hereby a selection of my favorite living rooms.

Als mijn VT-wonen op de mat valt, blader ik meteen naar de sectie binnenkijken. Ik vind het leuk inspiratie op te doen door bij andere mensen naar binnen te gluren. De afgelopen jaren heb ik dan ook een behoorlijke collectie VT-wonen tijdschriften opgebouwd. Hierbij een selectie van mijn favoriete huizen.

2 opmerkingen:

  1. Witte muren, betonnen vloeren, licht hout. Ik heb het blad jaren gehad en ik was er helemaal klaar mee. Altijd hetzelfde. En maar hun eigen meubels pushen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt helemaal gelijk met betrekking tot het promoten van hun eigen meubels. Heb net de nieuwe VT-wonen binnen en de nieuwe collectie van VT-wonen beslaat al weer een flink aantal pagina's in het magazine... en tja, van witte muren en licht hout kan ik nooit genoeg krijgen :)

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails