vrijdag 1 januari 2010

Pols Potten


Pols Potten is a Dutch brand I am very fond of. The 3d rose vase is something I put on my wish list a long time ago. The table lamp and the glamour floor lamp are also very nice. When you check the catalogue on the site you would definitely fall in love with all the different kinds of site tables and other crazy stuff, such as the Wolf watering-can in white or gold.

De 3d vaas met rozen van Pols Potten staat al lang op mijn verlanglijstje maar hij staat helaas nog steeds niet in mijn huiskamer te pronken. De mooie lampen van Pols Potten doen mijn hartje ook harder kloppen en dan hebben we het nog niet eens gehad over alle mooie krukjes en bijzettafeltjes waar ik heel mijn huis mee vol zou kunnen zetten! Wat mij vooral aantrekt in de producten van Pols Potten is het design en de mooie ronde vormen en de puurheid die de producten op de een of andere manier uitstralen. Bekijk eens de site van Pols Potten voor inspiratie, vergeet de catalogus niet te bekijken!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails