woensdag 13 januari 2010

A Little Hamster


I would like to show lovely jewelry from Lenneke Kooijman. In here webshop you can find these vintage necklaces with a cute kitten or owl. The brush comes in different colours. The necklace is presented in a antique glass tube, nice! I recommend a look in her webshop where you can find all kinds jewelry, hair ribbons and scarfs.

Deze mooie vintage sieraden zijn gemaakt door Lenneke Kooijman. Mijn favorieten zijn deze twee kettingen met eraan een schattig poesje of uil. Je kan het kwastje wat aan de ketting zit in allerlei verschillende kleuren kiezen zodat het mooi match met je outfit. De ketting wordt ook verpakt in een antieke glazen koker wat het extra leuk maakt. Neem vooral een kijkje in haar webshop voor andere mooie sieraden, haarbanden of sjaals!

2 opmerkingen:

  1. Hi Marianne!

    Leuk dat je over mijn sieraden post! De Lenneke van de sieraden en de Lenneke van porseleinen vazen zijn alleen twee verschillende! Wat Lenneke Wispelwey maakt is geweldig, zou willen dat ik dat ook kon! ;-)

    Groetjes Lenneke Kooijman

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hai Lenneke,
    Niets lijkt mij erger om je eigen werk te zien, met een andere naam eronder! OEPS! Deze bluder heb ik nu dus opgelost, heb het bericht aangepast. Fijn dat je het zo sportief opvat!
    Nog veel reisplezier en doe vooral veel inspiratie op zodat je weer veel mooie dingen kan creëren!

    Marie-Anne

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails